Notice: Failed saving metadata to metadataCache in /home/rainsport/public_html/libs/Zend/Db/Table/Abstract.php on line 839

Notice: Failed saving metadata to metadataCache in /home/rainsport/public_html/libs/Zend/Db/Table/Abstract.php on line 839

Notice: Failed saving metadata to metadataCache in /home/rainsport/public_html/libs/Zend/Db/Table/Abstract.php on line 839

Notice: Failed saving metadata to metadataCache in /home/rainsport/public_html/libs/Zend/Db/Table/Abstract.php on line 839
پا برهنه روي تردميل نرويد!

Notice: Failed saving metadata to metadataCache in /home/rainsport/public_html/libs/Zend/Db/Table/Abstract.php on line 839
در هنگام ورزش بايد از كفش مناسب استفاده شود تا از وارد آمدن آسيب به پا پيشگيري شود.

به افرادي كه ورزش حرفه‌ اي انجام مي ‌دهند و به صورت غيرهوازي ورزش مي‌ كنند، توصيه مي ‌شود كفش بدون پاشنه استفاده كنند.



همچنين در هنگام دويدن با سرعت زياد و دويدن‌ هاي ناگهاني توصيه مي ‌شود از كفش بدون پاشنه استفاده شود تا شيب منفي در پاها ايجاد شده و عضله پشت ساق پا درگير شود.

ورزش ‌هاي هوازي ورزش ‌هايي طولاني ‌مدت هستند و بدن نيز از ذخيره چربي براي تامين انرژي استفاده ميكند. دويدن آرام نيز هوازي است و در اين حالت بايد از كفشي با پاشنه 2 تا 2.5 سانتي ‌متر استفاده شود تا وزن بدن اندكي به سمت جلو متمايل شود.

كف كفش نيز بايد نرم و انعطاف‌پذير باشد تا در هنگام دويدن و يا پريدن به پاها ضربه وارد نشود.

همچنين افرادي كه داراي كف پاي صاف هستند بايد با مراجعه به پزشك، كفي مخصوص پاي خود را دريافت كنند و در هنگام ورزش حتما كفي مخصوص را درون كفش قرار دهند.

در هنگام استفاده از تردميل نيز كفش با پاشنه 2 تا 2.5 سانتي‌متري و داراي كفه نرم و انعطاف‌پذير براي زنان و مردان توصيه مي ‌شود.

منبع: دكتر ارسطوزاده



 
بازدید : 3583
22 مهر 1391 ساعت 02:43 ب.ظ
درحال بارگزاری
درحال بارگزاری
درحال بارگزاری

Notice: Failed saving metadata to metadataCache in /home/rainsport/public_html/libs/Zend/Db/Table/Abstract.php on line 839